Elma diyeti ile kilolara son!

elma_dieti_2Sabah, öğlen, akşam düzenli bir şekilde elma diyetini uygulayan kişilerde ciddi şekilde zayıflama olduğu kaydediliyor.
Sabah Kahvaltısı;
2 dilim kepek ekmeği ( kızarmış olması kalorisini düşürür ), bir kibrit kutusu kadar tuzu alınmış beyaz peynir veya tuzsuz lor peynir, 3 – 4 adet zeytin salatalık, domates, biber ve 1 adet ceviz içi, sınırsız çay veya bitki çayı şekersiz olmak kaydı ile tüketilebilir. Alternatif olarak 1 bardak şekersiz ılık süt ile 1 adet yeşil elma.

Öğlen Yemeği;
Salata çok az yağlı, tuzsuz ve bol limon sıkılmış yanında bir kâselight yoğurt ve bir adet yeşil elma

Akşam Yemeği;
2 adet yeşil elma
Akşam yeğinde sadece meyve yemeliyiz arzu edilirse yanında 1 bardak şekersiz ılık süt içilebilir. 2 ara öğünde de yine yeşil elma yemeliyiz. Elma hem zayıflamamızı sağlayacak hem de için de bulunan vitaminlerle bağışıklık sistemimizi koruyarak vücudumuzun direncini arttıracaktır.

diyeti , elma ile gelen zayıflama , kilolara , zayıflamak için yeşil elma

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s