Sahurda süt için gün boyu tok kalın

Diyetisyen Esra Baş Toktay sahurda şiddetle süt içmenizi tavsiye ediyor.

© Copyright 2012 CorbisCorporation

– Sahuru asla atlamayın. Ağır yemekler yerine hafif ve doyurucu kahvaltıyı tercih edin.Protein içeriği yüksek olan gıdalar mideyi daha geç terk edeceği için süt, yumurta, peynir tüketin.
– Sebze (çiğ) ve meyve tüketimine özen gösterin. Kayısı, erik, hurma gibi bağırsak çalışmasına yardımcı meyveleri tercih edin.
– 2-3 adet ceviz, 8-10 adet badem ya da fındıkla hem E vitamini alın hem de tok kalın.
– Çay ve bitki çayları vücuttan su atılımını artırdığı için sahurda tüketmeyin.
– Kan şekerinin dengelenmesi açısından tahıl, tam buğday ya da çavdar türü ekmek tercih edin.
sahur için süt şart , süt içmenin faydaları , süt tok tutar mı

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s